חמישה דברים שכדאי לאכול אם יש לכם כולסטרול גבוה…

  1. אולי תתפלאו לדעת שקערה של שיבולת שועל בבוקר יכולה לעזור לא רק למערכת העיכול שלכם, אלא גם לכולסטרול… דגנים מלאים מכילים סיבים מסיסים, אשר מפחיתים את ספיגת הכולסטרול של הגוף ויכולים להפחית את רמות כולסטרול ה-LDL!
  2. ירקות ופירות! כן, ירקות ופירות הם מרכיבים חיוניים בכל מקרה, אבל אלו גם הם עשירים בסיבים מסיבים ובלתי מסיסים ומסייעים לא רק על שמירה על משקל גוף תקין ובריאות הלב, אלא עשויים גם לשפר את רמות הכולסטרול.
  3. שתיית תה מסוגים שונים (ירוק, שחור או אולונג) יכולה לסייע אף היא לשיפור רמות הכולסטרול, תה מכיל נוגדי חמצון רבים, אשר עשויים לשפר את רמות כולסטרול ה-HDL (ה”טוב”) וכן לשפר את תפקוד כלי הדם!
  4. קטניות כמו סוגי שעועית ועדשים שונים יכולים גם הם לסייע בהפחתת הכולסטרול! חצי כוס של שעועית מכילה בין 5-8 גרם סיבים! לא רק זה, אלא שקטניות מתעכלות לאט ותורמות להגברת תחושת השובע…
  5. לא כל סוגי השמן הם רעים לנו, למעשה ישנם סוגים שיכולים ממש להועיל! השומנים הטובים המצויים בשמנים כמו אבוקדו, שמן זית ושמן קנולה (שאינם מזוככים!) וכן אגוזים שלא נקלו ואינם מומלחים משפיעים לטובה על בריאות הלב…

 



במרפאת בריאותה תמצאו את גב’ מאיה חריש נטורופתית מוסמכת אשר תשמח לענות על כל שאלה בנושא.

לקביעת תור התקשר ל-02-5852300 או לחץ להשארת פרטים